Tuesday, May 20, 2014

JOM KURUS DAN SIHAT SEBELUM RAYA

JOM KURUS.

Assalamualaikum...

Tepat jam 7.58am pada 18hb Mei.2014 kakak Zue dah selamat melahirkan baby girl dia yang ke2. Tahniah pada kakak n abang ipar. Semua family seronok sebab keluarga kecil kami makin lama makin bertambah ahli bilangannya. Upload ja gambar baby semua like dan mula la soalan makan diri menjengah, ha Zue bila pula? Hehe...kita pun sengih ja la mampu. Insyaallah sampai seru nanti berderek kita bagi..hahaha...


Tina yang geram tengok adiknya.

Entry kali ini Zue nak highlightkan mengenai Premium Beautiful, yer lah Ramadhan dah tinggal lebih kurang sebulan ja lagi. Dan kemudianya datanglah lebaran.

Sambil-sambil buat persiapan raya tu jangan lupa persiapan ramadhan juga. Puasa habis belum ganti. Ha...sama-samalah kita ingat mengingatikan.

Cakap pasal persiapan raya mesti semua dah mula melihat, membelek dan mengusha baju nak di jadikan persalinan raya, baik kt butik ataupun online shoping. Tapi semuanya saiz tak kena dengan badan. Aduh hampa rasa. 

Haaaa... 
Zue ada jalan untuk membantu kita tampil cantik, anggun bergaya dan yang paling penting sihat dan fresh di hari raya dengan new look.



Ha,....ini dia korset yang dapat membantu kita mendapatkan berat badan idaman. Pastinya hasilnya lebih cepat sebab ditambah kita nak berpuasa. Kesanya akan lebih efektif. Tak gitu??

Okey siapa-siapa yang belum mengetahui apakah kelebihan dah kebaikan yang diperoleh daripada premium beautiful boleh lihat rajah dibawah.


Banyak kebaikan diperoleh daripada premium beautiful ini. Bukan saja hanya untuk kurus malahan juga direka 70% kesihatan dan 30% untuk kecantikan. Kira macam kopi 3 in 1 lah. 

Zue ada beberapa cara untuk dapatkan set PREMIUM BEAUTIFUL.

1.CASH buyer (discount menanti dan free gift)
2.INSTALLMENT setahun. (RM200/month)
3.INSTALLMENT TERENDAH (sebulan RM85)

So bagi mereka yang berminat mendapatkan set ini boleh hubungi Zue.
Mereka yang juga berminat untuk membuat partime dan side income juga boleh hubungi Zue.

sihat, cantik dan bergaya
zuemohamedisa
013-4680813
facebook: Zue Mohamed Isa



No comments:

Post a Comment